Predator: Hunting Grounds - Viking Predator
Vikingene angrep land langt utenfor sine egne grenser, og på den måten fikk de en oppmerksomhet de aldri hadde forestilt seg. I løpet av historien har de sterkeste og modigste krigerne vært på utkikk etter denne legendariske jegeren for å lokke ham til å delta i rituell kamp. Nå kan du sende fiendene dine til Valhall som en skremmende viking-predator. Denne nedlastingspakken inneholder premium-predator-klassen med rustningsfarger og tidlig tilgang* til det nye predator-våpenet Battle Axe.