ZERO GUNNER 2-
Przebij się przez okrążenie! ZERO GUNNER 2 to przesuwana strzelanka top-down, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 2001 roku. Gracze mogą pilotować trzema atakami helikopterów. Używaj automatycznych zwykłych strzałów, pod-strzałów konkretnych dla jednostek oraz ataków dronów wykorzystujących energię, by zadawać wrogom ciężkie obrażenia. Wskaźnik skrętu jest największą atrakcją tej gry. Przy wykorzystaniu go działa jako oś rotacji jednostki gracza. Opanuj wskaźnik skrętu, by łatwo wypuszczać ataki z dowolnego kierunku! Charakterystyczne dla Psikyo przerażające efekty walki bossów, chwytające oko animacje transformacji oraz projekty mechaniczne 3D to inne elementy, na które warto zwrócić uwagę! Gra zawiera opcje dostosowania jej do własnych upodobań. Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania oraz wiele innych, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym Zero Gunner na świecie? Postaci: Comanche Pod-Strzał: Laser Cząstkowy - Totalne unicestwienie czeka! Atak Dronów: Żelazny Dzięcioł - Umieść go w dowolnym miejscu! Apache Pod-Strzał: Hiper Strzała - Eksplozja pocisków! Atak Dronów: Mordercza Małpa - Niezwykle niszczycielska! Pod-Strzał: Mały Ogar - Sterowane pociski! Atak Dronów: Rój Ogarów - Zapewnia potężną osłonę! Samoloty: Przedmioty „P” doładowują Twoje strzały. Przedmioty „E” podbudowują poziom energii używany do ataków dronów. Kiedy jednostka nie strzela, przyciąga do siebie przedmioty „E”! Wykorzystaj zebraną energię, by aktywować atak drona! Opcje: Siedem poziomów trudności do wyboru. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Dowolnie ustawiaj strzelanie oraz wskaźniki skręcania do wybranych przez siebie przycisków. SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.