Zemsta Kobiety-Kota
Przenieś się w czasie do wydarzeń po Arkham Knight, wciel się w Kobietę-Kota i zemścij się na Człowieku-Zagadce w tym pakiecie fabuły. Zawiera 2 mapy wyzwań RR.