Zaawansowane uzbrojenie
Pakiet Uzbrojenia Specjalnego zapewnia natychmiastowy dostęp do RKMu Typ 88, strzelby DAO-12, amunicji strzałkowej do strzelby DAO-12 oraz tłumika płomieni do karabinu wyborowego SKS.