Yuppie Psycho
Pierwszy dzień w nowej pracy? Toż to prawdziwy koszmar! Wszyscy posiadacze gry Yuppie Psycho otrzymają aktualizację do wersji Executive Edition! Oznacza to nowe obszary, nowych bossów i obszerną, starannie zaprojektowaną nową zawartość, która dodaje mnóstwo elementów do świata gry Yuppie Psycho. Dołącz do Briana Pasternacka, młodego mężczyzny bez przyszłości żyjącego w dystopijnym społeczeństwie lat 90., w pierwszym dniu jego nowej pracy w Sintracorp, jednej z największych firm na świecie. Pasternack jest niepewny siebie, nieprzygotowany i absolutnie niewykwalifikowany, ale może ma w sobie to coś, co pozwoli mu zabłysnąć w korporacyjnej hierarchii. Wszystko zależy od tego, jak poradzi sobie ze swoim pierwszym zadaniem… i czy zdoła je przeżyć. Podczas niekonwencjonalnego dnia adaptacyjnego Pasternack dowie się, że jego nowa praca polegać będzie na polowaniu na „czarownicę”, dzięki której firma odniosła sukces, ale która zaczęła ostatnio nękać jej pracowników. Na swojej drodze Brian napotka różnorakie dziwaczne postacie, będzie uciekał przed straszliwymi kreaturami i pozna tajemnice związane z mroczną przeszłością firmy Sintracorp.