Ys Origin
Kultowa seria Ys po raz pierwszy trafia na konsolę Xbox! Wejdź do świata Ys i odkryj jedną z najlepszych japońskich gier ARPG wszech czasów. Po niszczycielskiej inwazji demonów bliźniacze boginie użyły swojej magii, by sprowadzić mieszkańców legendarnej krainy Ys bezpiecznie do nieba. Gdy demony zbudowały Diabelską Wieżę, by dotrzeć do nowej siedziby ludzkości, boginie zniknęły. Jako potężny wojownik albo sprytny mag musisz odszukać je w Diabelskiej Wieży. Czy dzięki swoim umiejętnościom władania mieczem oraz zaklęciom uda ci się wygnać zło z krainy przodków? - 3 grywalne postacie, z których każda dysponuje unikalnymi zestawami umiejętności i mocy - Ekscytujące miejsca do odwiedzenia - 3 tryby gry: „Story”, „Time Attack” i „Arena” - Nowy tryb „Speedrun” oraz opcja zmiany poziomu rozlewu krwi (dostępne wyłącznie na konsoli Xbox One) - Liczne artefakty i potężne relikty do wykorzystania - Zapierająca dech w piersiach oprawa wizualna - Gra dostępna w języku japońskim, angielskim i po raz pierwszy w wersji francuskiej, włoskiej, niemieckiej i hiszpańskiej Dzięki pasjonującej fabule, niesamowitej ścieżce dźwiękowej oraz epickim walkom z bossami Ys Origin pozostaje jedną z najlepszych gier RPG akcji wszech czasów!