Graj Forza Horizon 6, High on Life 2 i więcej gier w dniu premiery. *Wybrane gry. Nie obejmuje tytułów Call of Duty.
Pobieraj i graj w gry na konsoli Xbox, PC i obsługiwanych urządzeniach podręcznych. Pomiń pobieranie i przesyłanie strumieniowe gier (w tym wybranych gier, które posiadasz) na dowolnym kwalifikującym się urządzeniu. Dzięki Ultimate uzyskasz najwyższą jakość z najkrótszym czasem oczekiwania.