[Wznowienie] DOA6 – Zestaw strojów pokojówki
Powrót jednej z ulubionych postaci z wcześniejszej gry! Zestaw strojów pokojówki dla 17 postaci żeńskich. Postacie Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Uwaga: - Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. - Aby korzystać z tej zawartości, musisz najpierw kupić odpowiednie postacie.