WWE 2K22 The Whole Dam Pack na Xbox One
W nowym dodatku The Whole Dam Pack do gry WWE 2K22 wszystkie oczy będą zwrócone na Ciebie – bez względu na to, czy dajesz czadu, wzbudzasz kontrowersje, czy szybujesz w przestworzach. Główną gwiazdą tego dodatku DLC jest członek Hall of Fame WWE Rob Van Dam, któremu towarzyszą ikona popkultury Machine Gun Kelly, gwiazdor mediów społecznościowych Logan Paul, supergwiazdy WWE LA Knight, Xia Li i Commander Azeez oraz gwiazda NXT Sarray. Każda grywalna supergwiazda ma własne karty EVO MyFACTION. Dodatek The Whole Dam Pack jest już dostępny w ramach Przepustki Sezonowej WWE 2K22.