WWE 2K22 Most Wanted Pack na Xbox One
Pif-paf! Wraz z dodatkiem Most Wanted Pack w grze WWE 2K22 pojawią się prawdziwi twardziele, którym przewodzi Cactus Jack – najbardziej hardkorowa postać odgrywana przez należącego do galerii sław WWE Hall of Fame Micka Foleya. W bijatyce wezmą też udział były członek WWE Hall of Fame Vader, gwiazdor NXT UK Ilja Dragunov, gwiazda NXT Indi Hartwell oraz Boogeyman z Bezdennej Czeluści, który nie spocznie, póki nie dorwie swoich wrogów! Dostępne są także karty EVO MyFACTION ze wszystkimi grywalnymi supergwiazdami. Dodatek Most Wanted Pack jest już dostępny w ramach Przepustki Sezonowej WWE 2K22.