WWE 2K19 - pakiet Wooooo! Edition!
Ruszaj na ring w niepowtarzalnym stylu z WWE 2K19 - pakietem Wooooo! Edition! Ruszaj na ring w niepowtarzalnym stylu z WWE 2K19 - pakietem Wooooo! Edition! Umożliwia pobranie aren, strojów i superstars, takich jak Dusty Rhodes, Rowdy Roddy Piper, Randy Savage i nie tylko!