WWE 2K19 MyPLAYER Kick Start
Daj swojemu zawodnikowi MyCareer Superstar premię, jakiej potrzebuje - oto WWE 2K19 MyPlayer Kick Start! Przyspiesz karierę stworzonego przez siebie zawodnika Superstar! Uwaga: Ten element jest częścią zakupu zawartości premium Season Pass.