WWE 2K19 Digital Deluxe Edition
Kupując WWE 2K19 Digital Deluxe Edition otrzymasz WWE 2K19 Season Pass! WWE 2K19 powraca jako najnowsza odsłona flagowej serii gier WWE, z Superstar AJ Stylesem na okładce. WWE 2K19 zawierać będzie ogromną obsadę popularnych Superstars, Legends i Hall of Famers WWE, a także ulubieńców z NXT. Poznaj realistyczną rozgrywkę WWE, liczne opcje tworzenia, ciekawe typy starć, ulubione przez fanów tryby i wiele więcej!