WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 zwycięstwa, 3 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji konstruktorów i 2 tytuły w klasyfikacji kierowców… Peugeot 206 pozostawił po sobie ogromną spuściznę, a kierowali nim najlepsi kierowcy rajdowi tamtych czasów, Marcus Grönholm i Gilles Panizzi. Dzięki WRC Generations możesz zasiąść za kierownicą tego legendarnego auta i doświadczyć ekstremalnych emocji, których był gwarancją. 4 cylindry, 300 KM i 1230 kg.