WRC Collection Vol. 1 Xbox One
Przeżyj na nowo trzy ostatnie sezony Rajdowych Mistrzostw Świata dzięki „Kolekcji WRC”, która zawiera gry WRC 5, WRC 6 oraz WRC 7, a także materiały dodatkowe. WRC 5 — Pierwsza edycja odświeżonej serii, wyprodukowana przez Kylotonn Racing Games. Gra przedstawia sezon 2015. Dzięki szkole rajdowej (Rally School) gracze mogą stopniowo uczyć się podstaw jazdy. WRC 6 — Nowy poziom realizmu oraz integracja super OS-ów przedstawionych w rzeczywistej skali czasowej. Gra WRC 6 po raz pierwszy w serii oferuje także rozgrywkę wieloosobową na podzielonym ekranie. WRC 7 — Gra WRC 7 oferuje jeszcze większy realizm oraz pełny sezon 2017. Zawiera nowe, potężniejsze i zwrotniejsze wersje samochodów uczestniczących w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Dzięki trybowi Epic Stages gra WRC 7 stanowi prawdziwe wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy.