WRC 5 - eSports WRC Pack 2
Sprawdź się jako kierowca rajdowy na 6 nowych odcinkach specjalnych gry WRC 5 i odkryj nowe auto WRC Concept Car E2. Z zawartości można korzystać w trybach Quick Rally i Quick Stage.