WRC 5 - eSports WRC Pack 1
Sprawdź się jako kierowca rajdowy na 7 nowych odcinkach specjalnych gry WRC 5 i odkryj nowe auto WRC Concept Car E1. Z zawartości można korzystać w trybach Quick Rally i Quick Stage.