Wargaming.netAkcja i przygoda
Texas to ostatni istniejący drednot z czasów I wojny światowej, a w World of Warships: Legends można go spotkać jako pancernik IV poziomu! Zdobądź tę morską legendę w wartościowym zestawie Żywa historia. Zestaw ten zawiera: - Amerykański pancernik IV poziomu Texas - 7 dni konta premium - 10 rozkazów awansu - 30 rzadkich doładowań każdego typu Jeśli posiadasz już Texas w swoim Porcie, otrzymasz następującą rekompensatę: 1 875 000 kredytów Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu.