Rozpocznij od mocnego uderzenia w World of Warships: Legends! Ten zestaw zapewni Ci idealny start w podróży przez poziomy okrętów, a także umożliwi szybki postęp w grze. Zawiera: - 1 dzień konta premium - 10 kamuflaży Typ 1 - 30 standardowych doładowań PD okrętów - 30 standardowych doładowań kredytów - 30 standardowych doładowań PD dowódcy - 30 standardowych doładowań globalnych PD - 30 standardowych doładowań bojowych - 37 000 PD dowódcy Idealnie rozpocznij swoją dominację na pełnym morzu!