World of Tanks – Przyśpieszony start
Rozerwij pole walki jednym z najrzadszych czołgów startowych z II wojny światowej w grze! MTLS-1G14 może się pochwalić niesamowitym kątem opuszczenia działa oraz szybkim magazynkiem automatycznym, który nie daje przeciwnikom ani czasu, ani miejsca na ukrycie. Odbierz go wraz z czasem premium i wzmocnieniami z zestawu Przyśpieszony start i obserwuj impet, z jakim rozwija się Twoja kariera wojskowa! W tym zestawie World of Tanks Modern Armor DLC: - MTLS-1G14, amerykański czołg lekki IV poziomu - czas premium – 3 dni - 6 wzmocnień PD pojazdu x2 - 6 wzmocnień PD dowódcy x4 - 6 wzmocnień szt. srebra x1,25 UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem w garażu oraz amunicją standardową i premium.