World of Tanks – Niezwyciężony zestaw szturmowy
Dowódco, zwycięstwo na nikogo nie czeka. Więc rusz na przeciwnika szybko i mocno trzema czołgami z niezwyciężonego zestawu szturmowego! Dzięki ich wysokim uszkodzeniom na minutę oraz wzmocnieniom i czasowi premium do dyspozycji nie pozostawisz złudzeń, kto tutaj dowodzi. Zawartość zestawu: - Captured KV-1, niemiecki czołg ciężki V poziomu - T-34-85M, radziecki czołg średni VI poziomu - M4 Improved, amerykański czołg średni V poziomu - 6 wzmocnień PD pojazdu x2 - 6 wzmocnień PD dowódcy x4 - 6 wzmocnień srebro x1,25 - 7 dni korzyści z konta premium Jeśli masz już te czołgi, otrzymasz za nie następującą rekompensatę: - Captured KV-1: 840 000 szt. srebra - T-34-85M: 1 500 000 szt. srebra - M4 Improved: 700 000 szt. srebra UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem w garażu oraz amunicją standardową i premium.