Wolfenstein: Youngblood
Zamów już teraz, aby otrzymać Legacy Pack i odblokować stroje oraz broń używane przez B.J.-a Blazkowicza, w tym: - Skórkę pancerza wspomaganego z kurtką z New Colossus - Skórkę pancerza wspomaganego z mundurem wojskowym B.J.-a - Rurę z Old Blood - Nóż z Old Blood - Zestaw skórek z II WŚ dla wszystkich broni dystansowych Dziewiętnaście lat po wydarzeniach Wolfenstein II B.J. znika po misji w okupowanym przez nazistów Paryżu. Pora, by zaprawione treningiem pod okiem zahartowanego w boju ojca bliźniaczki Jess i Soph ruszyły do akcji. Zagraj ze znajomym lub w pojedynkę. Zdobywaj kolejne poziomy, eksploruj otoczenie i wypełniaj misje, by odblokować nowe zdolności, broń, gadżety i modyfikacje kosmetyczne, które pomogą ci dostosować rozgrywkę i wygląd postaci do własnego stylu. Wolfenstein: Youngblood to gra dająca swobodę, jakiej w historii marki Wolfenstein jeszcze nie było. Rozgość się w bazie ruchu oporu w paryskich katakumbach i zaplanuj upadek nazistowskiego reżimu.