Wo Long: Fallen Dynasty
Z mrocznych czeluści wyłania się smok. Nowa, stworzona przez Team NINJA mroczna fabularna gra akcji w klimatach fantasy, osadzona w Epoce Trzech Królestw. Rok 184. Chiny. Epoka późnej dynastii Han. Kraj słania się pod naporem chaosu i zniszczenia. Prosperująca przez wiele lat cesarska dynastia znajduje się na krawędzi upadku. Wo Long: Fallen Dynasty to dramatyczna i pełna akcji opowieść o bezimiennym żołnierzu walczącym o przetrwanie w mrocznej i fantastycznej wersji świata czasów późnej dynastii Han, w rzeczywistości opanowanej przez demony. Gracze walczą z zabójczymi potworami i wrogimi żołnierzami posługującymi się technikami szermierskimi bazującymi na chińskich sztukach walki i starają się pokonać przeciwności losu, budząc drzemiącą w sobie moc. Wo Long oznacza skradającego się smoka i oznacza bohatera lub wielką osobę, która nie jest jeszcze znana. To opowieść o oficerach, których czeka wspaniała przyszłość, ale którzy nie pokazali jeszcze, na co ich stać. A także historia głównego bohatera, który podąży ścieżką bohaterstwa. Uwaga: Do korzystania z różnych elementów gry niezbędne jest połączenie z internetem. Uwaga: To standardowa edycja gry. Dostępna jest także Complete Edition.