KlabaterStrategiczne
Weedcraft Inc zgłębia biznes produkcji, hodowli i sprzedaży trawki w Ameryce, wgłębiając się w finansowe, polityczne i kulturowe aspekty złożonych relacji kraju z tą kłopotliwą i obiecującą rośliną. Terraformers to rozbudowana, turowa gra o budowaniu kolonii i zarządzaniu zasobami z elementami roguelike. Eksploruj Czerwoną Planetę, rozwijaj spektakularne miasta, rozprzestrzeniaj życie i terraformuj planetę za pomocą ambitnych projektów.