Wasteland 3 (PC) Expansion Pass
Przepustka do rozszerzeń Wasteland 3 daje dostęp do dwóch rozszerzeń. Obie zawartości do pobrania rozszerzają lokacje, postacie, walkę i systemy gry podstawowej, wydłużając misję strażników w Kolorado. Przepustka do rozszerzeń zawiera: DLC 1 – The Battle of Steeltown – już dostępne! Górujący nad miastem kompleks fabryki w Steeltown wytwarza całą technologię, która napędza Kolorado i utrzymuje Patriarchę u władzy – ciężarówki, pancerze, broń i roboty. Jednak dostawy ze Steeltown nagle się urwały, a Patriarcha otrzymuje od Abigail Markham, przywódczyni miasta, jedynie wymówki. Gdy wysyła strażników, by zbadali sprawę, odkrywają, że obecnie fabryka to beczka prochu, a ktoś już zapalił lont. Pracownicy strajkują, bandyci prowadzą bezkarne napady i nikogo nie przepuszcza się przez bramę, nawet z polecenia samego Patriarchy. Bez pomocy Steeltown załamie się i spłonie na dobre, zabierając ze sobą Markham. Ale może właśnie taki los jest mu pisany? Strażnicy będą musieli sami o tym zdecydować. DLC 2 – Cult of the Holy Detonation – już dostępne! Cult of the Holy Detonation rozszerza grę Wasteland 3 o kompleks Góry Cheyenne, pełny nowych postaci, wrogów, wymagających starć oraz potężnych nowych broni i zbroi. Twoja drużyna strażników zostanie poddana próbie w starciach skoncentrowanych na celu, które kreatywnie modyfikują i tak już głęboką taktykę walki turowej.