Wasteland 3 (PC): Cult of the Holy Detonation
Głęboko w kompleksie wojskowym Góry Cheyenne kulty mutantów oddają cześć starożytnemu bóstwu, które nazywają Świętą Detonacją – nuklearnej eksplozji zatrzymanej w czasie. Niezależnie, czy Święta Detonacja jest bogiem, eksperymentem naukowym, czy przypadkowym cudem, jej energia byłaby w stanie zasilać Colorado Springs przez setki lat lub zrównać je z ziemią w kilka chwil. Walczące ze sobą kulty nie zgadzają się co do tego, kto powinien móc oddawać cześć ich bogu, a ty musisz przedrzeć się siłą do ołtarza. To ostatnia misja strażników w Kolorado, której wynik będzie wybuchowy – w ten czy inny sposób. Cult of the Holy Detonation rozszerza grę Wasteland 3 o kompleks Góry Cheyenne, pełny nowych postaci, wrogów, wymagających starć oraz potężnych nowych broni i zbroi. Twoja drużyna strażników zostanie poddana próbie w starciach skoncentrowanych na celu, które kreatywnie modyfikują i tak już głęboką taktykę walki turowej. W obliczu przeważających sił strażnicy będą musieli wyłączyć reaktory, oczyścić systemy wentylacji i zastosować środki obronne, by zatamować niekończącą się falę niebezpiecznych mutantów i maszyn w podupadłym bunkrze wojskowym.