WARSAW Console Edition
W okupowanym mieście jedyną nadzieję na wolność daje walka do samego końca. Werbuj bohaterów do powstańczych oddziałów, szukaj zapasów oraz broni dla ruchu oporu i staw czoła przytłaczającym siłom wroga, który najechał twój dom. W tych trudnych czasach wszyscy muszą walczyć do ostatniej kropli krwi – młodzi i starzy, mężczyźni i kobiety, żołnierze i cywile. Poznaj ich intrygujące historie oraz wykorzystaj ich wyjątkowe umiejętności przeciwko okupantowi. Zmieniaj taktykę, aby posuwać się naprzód. Atakuj z zaskoczenia, zastawiaj pułapki i odwracaj uwagę patroli, by zwabiać wrogie oddziały w wybrane miejsca. Używaj swoich umiejętności z rozwagą, a uda ci się przetrwać. Razem z powstańcami wyjdź na wiernie odtworzone, niebezpieczne ulice Warszawy z 1944 roku i daj się pochłonąć rozgrywce. Weź udział w wydarzeniach historycznych przeplatanych losowymi zdarzeniami i napisz własną historię tego okupowanego miasta.