WARRIORS OROCHI 3 Ultimate
Gra toczy się w świecie równoległym, który powstał, gdy pojawił się w nim Serpent King Orochi. WARRIORS OROCHI 3 Ultimate to emocjonująca, pełna potężnych wojowników taktyczna gra akcji. To najnowsza odsłona serii Warriors Orochi, w której gracze znajdą unikalną fabułę, postacie z Dynasty Warriors i Samurai Warriors oraz trzyosobowy tryb bitewny. Użytkownicy poznają dramatyczną historię licznych bohaterów WARRIORS OROCHI 3, a także nowych postaci, które mogą uczestniczyć w bitwach i dodatkowych scenariuszach. Gra zawiera wiele nowych elementów, takich jak nowe akcje oraz tryb „Unlimited Mode”, w którym gracze mogą uczestniczyć w bitwach drużynowych. Wszystko to sprawia, że Ultimate to najlepsza wersja WARRIORS OROCHI 3.