Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
Kolekcja Nieustępliwy Reiklandczyk zawiera dwie ozdoby premium dla Victora Salzpyre'a: nakrycie głowy Hełm świecowy i skórkę Reiklandzki wędrowiec. Ozdób można używać przy drzewku Łowca nagród Victora Saltzpyre’a. Informacje o ozdobach: Hełm świecowy – nakrycie głowy Zmajsterkowany hełm górniczy. Praktyczny, ale niekoniecznie użyteczny. Reiklandzki wędrowiec – skórka Ta szata ma zdecydowanie bretoński sznyt, ale żaden imperialny łowca nagród by się w coś takiego nie ubrał.