Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Alarielle the Radiant
Kolekcja Alarielle Świetlista zawiera dwie ozdoby premium dla Kerillian: Koronę Avelornu i skórkę Wysokie Szaty Ishy. Ozdób można używać w ramach drzewka umiejętności Służka Kerillian. Informacje o ozdobach: Korona Avelornu (kopia) – nakrycie głowy Albo za taką uchodzi. Niestety, wydaje się prawdopodobne, że służebnice Wiecznej Królowej miałyby coś do powiedzenia na temat jej rzekomej kradzieży. Wysokie Szaty Ishy (podróbka) – skórka Odzienie mające wskazywać, że noszący jest jednym z najwyżej postawionych wyznawców Ishy w królestwie śmiertelników. Nie jest to jednak dowód bierności, gdyż czasem uzdrowienie może nastąpić dopiero po przelaniu krwi.