Warhammer Pack: Hack and Slash
Zestaw gier Warhammer w niesamowicie korzystnej cenie! W grze Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr wcielasz się w postać Inkwizytora, najpotężniejszego wysłannika Imperium. Wypełniaj wolę Imperatora w mrocznych zakątkach galaktyki i odkryj tajemnicę fortecy-klasztoru o nazwie „Martyr”. W tej grze aRPG masz do wyboru kilka klas postaci i samodzielnie albo wspólnie z innymi graczami walczysz na śmierć i życie w brutalnych taktycznych potyczkach. Akcja Warhammer: Chaosbane rozgrywa się w zdominowanym przez magię i spustoszonym wojną świecie. Jesteś ostatnią nadzieją Imperium Człowieka w walce z hordami Chaosu. Wybierz jednego z pięciu bohaterów, z których każdy posiada unikalne i odmienne od innych postaci umiejętności. Graj samemu albo z czterema innymi osobami w kooperacyjnym trybie lokalnym albo online. Wyposaż się w najpotężniejsze artefakty Starego Świata i przygotuj się na szykuj się na epickie walki.