Warhammer 40,000: Darktide - Pre-Order Content
Zamów grę w przedsprzedaży a otrzymasz następującą zawartość w prezencie: - Amulet broni Gwiazda Atomy: Kosmetyczny amulet broni przyznawany tym, którzy stanęli na wysokości zadania w godzinie potrzeby Atomy. - Ramka portretowa Straż przednia Imperium: Kosmetyczna ramka portretowa dla tych, którzy wchodzą na pole bitwy jako pierwsi i opuszczają je jako ostatni.