Warframe
Przebudź się jako niepowstrzymany wojownik i walcz wraz z przyjaciółmi w tej fabularnej, darmowej grze akcji online. Zmierz się z walczącymi frakcjami w rozległym Systemie Origin, podążając za wskazówkami tajemniczej Lotus i rozwijaj swój Warframe, zbuduj potężny Arsenał i odkryj swój prawdziwy potencjał w ogromnych otwartych światach w tym ekscytującym doświadczeniu, które definiuje gatunek gier trzecioosobowych.