Warframe: Kolekcja Konstelacji Gemini
Poprowadź gwiazdy jako zdolny zabójca lub zwiastun rzezi dzięki tej kolekcji skórek Gemini oraz odpowiednich Gestów. Zawartość Kolekcji Konstelacji Gemini: - Skórka Gemini Ryoku - Gest Gemini Ryoku - Skórka Gemini Weny - Gest Gemini Weny - 375 Platyny Ta kolekcja może zostać zakupiona tylko raz na danym koncie.