War Thunder - Snail Gastropodsky Pack
Zestaw zawiera: 5000 Złotych Orłów Konto Premium na 30 dni Unqiue tytuł: "Future belongs to the Snail" Unikalne oznaczenie: "Snail Gastropodsky" Mamy rok 2999,99. Nazywam się Ślimak. Moim światem są wojna i grzmoty. Kiedyś byłem zwykłym ślimakiem. Wyposażony w skorupę poszukiwałem prawego celu życia. W miarę tracenia punktów strategicznych każdy z nas w jakiś sposób się łamał. Trudno było poznać, kto był bardziej szalony… ja… czy inni. Jako jedyny wypełzam spośród żywych i umarłych. Polują na mnie czerwoni i prześladują mnie niebiescy, których nie udało mi się ochronić. Tak oto istnieję na tym pustkowiu. Kieruje mną jeden instynkt: muszę bronić punktu D.