War Thunder - Eternal Shell Pack
Zestaw zawiera: 5000 Złotych Orłów Konto Premium na 30 dni Unqiue tytuł: "Riding to Snailhalla" Unikalne oznaczenie: "Eternal Shell" Mamy rok 2999,99. Przyjaciele, nie uzależniajcie się od punktu D. Przejmie nad wami kontrolę, a wy znienawidzicie jego brak! Nazywam się Skorupa. Jestem waszym wybawcą. To z mojej ręki powstaniecie spośród popiołów tego świata. Zwróćcie mi przejęte punkty, a osobiście przeniosę was przez bramy Ślimhalli. Będziecie pełzać na wieki!