War Thunder - Black Friday Pack
Ten pakiet zawiera: - Ka-50 „Czarny rekin” (Era 6 ZSRR); - M18 „Czarny kot” (III ranga USA); - A43 „Czarny Książę” (4 miejsce, Wielka Brytania); - P-61A-1 „Czarna wdowa” (3. ranga w USA). Wszystkie pojazdy premium pozwalają zdobywać więcej punktów badań i srebrnych lwów za każdą bitwę i są wyposażone we wszystkie dostępne modyfikacje. Z kontem premium (do kupienia również w grze za Złote Orły) będziesz zdobywać więcej punktów badawczych i srebrnych lwów podczas każdej bitwy przez określoną liczbę dni. Łączy się to z bonusami z pojazdów premium! Rekompensata nie jest przyznawana, jeśli kupisz 2 różne pakiety zawierające ten sam pojazd lub masz już pojazd z tego pakietu!