Visage
WAŻNA INFORMACJA: gra koncentruje się na badaniu otoczenia i powoli buduje napięcie, aby wywołać w graczu głębsze i bardziej znaczące przeżycia. Jej fabuła jest odkrywana poprzez surrealistyczne obrazy i subtelne detale widoczne w otoczeniu. Należy pamiętać, że to gra trudna w nietypowy sposób. Visage to gra z gatunku horroru psychologicznego z perspektywy pierwszej osoby. Niespiesznie badaj tajemniczy, wciąż zmieniający się dom, tworzący otoczenie łączące zarówno niepokojąco znajome elementy, jak i potwornie realistyczne sceny. Rozkoszuj się prawdziwie przerażającym doświadczeniem. Otoczenie Gra toczy się w wielkim domu, w którym rozegrały się straszliwe wydarzenia. Będziesz przemierzać ponure korytarze, badać wypełnione martwą ciszą pokoje i zagubisz się w labiryntach bez końca, a twoją głowę będą wypełniać wspomnienia nieżyjących już rodzin, które niegdyś mieszkały w tym domu. To spaczone otoczenie, w którym jesteś jedyną żyjącą istotą, przeniesie cię w miejsca, które budzą grozę samym wyobrażeniem. Fabuła Ten dom jest zbrukany potworną przeszłością. Całe rodziny były tu brutalnie mordowane przez najbliższych, ludzie tracili zmysły, wielu popełniło samobójstwa, zaszły tu też inne odrażające wydarzenia. Każdy pokój ma własną historię, nakreśloną na niewidzialnym płótnie. Jako kierowana przez ciebie postać będziesz ponownie przeżywać fragmenty tej mrocznej przeszłości, a każdy z nich pozostawi w tobie niepokój i strach. Wkrótce zapragniesz, aby dołączyć do umarłych w ich otchłani, ale śmierć nie pomoże ci opuścić tego miejsca. Czy będziesz od tego uciekać, czy też spróbujesz odkryć prawdę czającą się w cieniach? Mroczne istoty Rodziny, które straciły życie w tym domu, będą cię nawiedzać i niepokoić. Będą śledzić każdy twój ruch, przypatrywać się z każdego zakamarka, mieszać ci w głowie, a nawet będą cię atakować. Dlaczego cię prześladują? Jakie uczynki skrywa twoja własna przeszłość? Tego musisz się dowiedzieć na własną rękę. Sposób gry W grze Visage nie możesz walczyć – nie ma broni, która mogłaby cię uratować przed zatrważającymi istotami, które czają się za ścianą, za kolejnymi drzwiami czy pod twoimi stopami. Możesz zbierać kluczowe przedmioty, oddziaływać na otoczenie i szukać rzeczy, które mogłyby pomóc ci uciec z tego koszmaru albo głębiej cię weń wepchnąć. Śmierć jest częścią gry. Musisz bardzo uważać, ponieważ przerażenie przyciąga mroczne istoty. Jeśli zachowasz poczytalność, nie dołączysz do grona zmarłych. Nie będzie to łatwe i musisz znaleźć różne sposoby, takie jak pozostawanie w świetle, aby nie oszaleć.