Vault-Tec – zestaw map "Bitwy" do Minecrafta
Stańcie do walki na promenadach Libertalii, rozprawcie się ze sobą w ruinach Kapitolu i przetrwajcie atak w Galerii General Atomics. Świat może zamienił się w pustkowie, ale wojna nigdy się nie zmienia!