V-Rally 4 Season pass
Zdobądź więcej dodatków do gry V-Rally 4 i zapłać mniej dzięki przepustce Season Pass, która zapewnia dostęp do dodatkowych 4 legendarnych aut, wspomagacz przyspieszający postępy w trybie kariery, roadbook: oficjalny przewodnik po grze.