Citroën DS3 RX
Citroën DS3 RX to monstrum, w którym połączono ogromną moc z doskonałą zwrotnością, umożliwiając zwinne pokonywanie zakrętów z zawrotną prędkością. Walka z tą maszyną przypomina wojnę. Miłośnicy wyścigów na nawierzchni asfaltowej i gruntowej w kategorii V-Rally Cross będą zachwyceni doskonałą przyczepnością tego auta.