Ultimate Arbiter Pack
Skąp się w chwale, walcząc z najsławniejszymi pozaziemskimi wojownikami z Halo, którzy władają brutalnym mieczem energii, niszczącymi granantami plazmowymi, szybkostrzelną bronią automatyczną oraz umiejętnością ukrywania się podczas potyczek na Halo... w Killer Instinct. Zawiera Arbitra z Killer Instinct, kostium retro Arbitra z Halo 2 oraz zestawy zbroi Elite Storm, Ranger, Supreme Commander i Zealot z serii Halo.