Two Point Hospital – bonusowe przedmioty kampusowe
Jeśli zamówisz w przedsprzedaży nasz nadchodzący tytuł Two Point Campus, w ramach podziękowania otrzymasz zestaw przedmiotów związanych z kampusem, dzięki którym odświeżysz swój szpital! Upiększ swoją placówkę dzięki zdobionej zbroi rycerza i bulgoczącemu czarodziejskiemu kociołkowi, przygotuj ucztę w stroju kucharza i zgarnij zapierającą dech w piersiach bluzę uniwersytecką! Czego więcej potrzeba do zdrowia? (Prosimy, nie odpowiadaj).