Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure
Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure to oparta na fabule gra z rozbijaniem klocków stworzona w stylu arkadowych klasyków, takich jak Arkanoid i Breakout – z historią, postaciami i znaczeniem! W latach 2300 ziemia nadal podnosi się po dekadach spustoszeń wywołanych Wojną Światową, która objęła większą część planety, poza odizolowanymi Stanami Zjednoczonymi, które użyły swojej siły i wpływów, aby nie brać udziału w walce, tylko sięgnąć gwiazd. Jednak gdy statki nowej generacji NASA znikają w przestrzeni międzygwiezdnej, tylko dwóch pilotów może dowiedzieć się, co się stało. Ponad 40 etapów, cztery walki z bossami, tryb Nowa gra+, wiele dodatkowych funkcji, obszerna fabuła z dialogami, elementy do zbierania, zachwycająca ścieżka dźwiękowa i zabawny system osiągnięć – Twin Breaker to oda do przeszłości i przyszłości. Historię Twin Breaker napisał Colin Moriarty – uznana postać multimedialna i gospodarz podkastów.