Tusk
Nieśmiertelny obrońca Ziemi, Tusk, czujnie obserwuje zło czające się w królestwie Astral. Okradziony ze wspomnień, bezczynnie siedział podczas najazdu Gargosa i jego sług. Po przebudzeniu z letargu poprzysiągł zatrzymać Gargosa. Dzierżąc swój zaklęty miecz Warg-gram, Tusk miażdży i tnie swoich wrogów z barbarzyńską siłą, mając za jedyną obronę niezmierzoną siłę swoich potężnych ataków.