PlayWay S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: Tribe: Primitive Builder - Chillout podczas eksploracji malowniczej, realistycznej wyspy wygnańców. Zbieraj zasoby, twórz narzędzia, buduj budynki i osady. Zarządzaj plemieniem i automatyzuj rozgrywkę. Tank Mechanic Simulator - Odnawiaj, naprawiaj i prowadź swój warsztat mechanika czołgów, Rozmontuj czołgi do zera używając różnych narzędzi. Przekształć czołgi z zardzewiałych i zrujnowanych na w pełni sprawne. Sprawdź je podczas jazdy testowej, sprzedaj lub wstaw do swojego muzeum.