Train Valley 2 - Community Edition
Rozpocznij rewolucję przemysłową w tej grze o mikrozarządzaniu koleją! Buduj linie kolejowe, ulepszaj lokomotywy i dbaj o punktualność swoich składów, aby sprostać stale rosnącemu zapotrzebowaniu miast i zakładów przemysłowych w twojej małej dolinie. Przenieś swoją firmę kolejową z czasów rewolucji przemysłowej w przyszłość, zaspokajając potrzeby miast i gałęzi przemysłu w dolinie. Jeśli więc kiedykolwiek marzyło ci się rozwiązywanie złożonych problemów logistycznych i transportowych, zostanie potentatem kolejowym lub po prostu rozwiązywanie zagadek – czeka tu na ciebie naprawdę wiele, niezależnie od wieku. Nawet jeśli nie znasz oryginału, w Train Valley 2: Community Edition jest mnóstwo do zrobienia! Train Valley 2: Community Edition zawiera nie tylko dodatki DLC Passenger's Flow, Myths & Rails i Editor's Bulletin, ale także kolekcję 158 poziomów stworzonych przez społeczność.