Train Valley Collection
Wyrusz w beztroską podróż koleją dzięki naszej kolekcji Train Valley! Ten ekskluzywny pakiet zawiera klasyczną grę Train Valley: Console Edition i jej kontynuację, Train Valley 2: Community Edition. Dołącz do nas i zagraj w te dwa fantastyczne tytuły z zarządzaniem i łamigłówkami. Wyruszaj z rzeczywistych stacji pierwszej części Train Valley i przemierzaj ekscytujące krajobrazy Train Valley 2. To bilet łączony na podwójną dawkę emocji i dwukrotnie większą frajdę z jazdy pociągami. Przygotuj się do wyruszenia na tory i odkrywania wyjątkowych wyzwań, które czekają w tej niezwykłej przygodzie kolejowej. Pora więc wsiąść do pociągu, bo nie chcesz przegapić takiej przejażdżki!_x000d_ "Train Valley - Console Edition: Buduj tory, tunele i mosty, by połączyć miasta. Budowa nowych torów na pustych polach jest tania, jednak gdy zachodzi potrzeba wykarczowania lasów, usunięcia wiosek lub innych obiektów, koszty rosną._x000d_ Zarządzaj rosnącym ruchem, budując nowe tory, rozjazdy, bocznice i odgałęzienia, aby wiele pociągów mogło ruszyć w trasę w tym samym czasie bez opóźnień._x000d_ Unikaj wypadków, dokładnie kontrolując pociągi w najważniejszych momentach, wstrzymując grę lub planując."_x000d_ "Train Valley 2 - Community Edition: Rozpocznij rewolucję przemysłową w tej grze o mikrozarządzaniu koleją! _x000d_ Buduj linie kolejowe, ulepszaj lokomotywy i dbaj o punktualność swoich składów, aby sprostać stale rosnącemu zapotrzebowaniu miast i zakładów przemysłowych w twojej małej dolinie. Przenieś swoją firmę kolejową z czasów rewolucji przemysłowej w przyszłość, zaspokajając potrzeby miast i gałęzi przemysłu w dolinie. Jeśli więc kiedykolwiek marzyło ci się rozwiązywanie złożonych problemów logistycznych i transportowych, zostanie potentatem kolejowym lub po prostu rozwiązywanie zagadek._x000d_ Train Valley 2: Community Edition zawiera nie tylko dodatki DLC Passenger's Flow, Myths & Rails i Editor's Bulletin, ale także kolekcję 158 poziomów stworzonych przez społeczność."