Doświadcz najbardziej ruchliwej pasażerskiej trasy Ameryki i staw czoła wyzwaniom nowojorskiego kolejnictwa w Train Sim World: Long Island Rail Road! Słynna „LIRR” pracuje 24 godziny na dobę i obsługuje codziennie ponad 350 000 pasażerów. Poprowadź nowoczesne EMU LIRR M7 jeżdzące z i do Nowego Jorku oraz przez najbardziej ruchliwy rozjazd Ameryki w nowojorskiej dzielnicy Jamaica. Long Island Rail Road przechodzi przez wszystkie trzy kluczowe nowojorskie stacje LIRR – Penn Station, Atlantic Terminal i Long Island City – biegnie na wschód aż po Hicksville i zawiera imponujące rozgałęzienie Hempstead Branch. Twoim zadaniem jest dowieźć na miejsce pasażerów Nowego Jorku, zatrzymując się łącznie na 26 stacjach LIRR. Ta niezwykle ruchliwa linia zapewni Ci niezliczone wyzwania. Niezależnie, czy siedzisz za sterami LIRR M7, jesteś pasażerem, czy po prostu oglądasz pokaz, doświadczysz amerykańskiego kolejnictwa w najlepszym wydaniu.