Train Sim World: Amtrak SW1000R Loco Add-On
Uwaga: do korzystania z tego dodatku potrzebny jest pakiet Northeast Corridor New York (dołączany do Train Sim World). Amtrak korzysta w swoich terminalach z lokomotyw manewrowych, wśród których można znaleźć wiekowe pojazdy SW1000R. Powstały one w latach 50. XX wieku jako modele SW9 i SW1200. Dziesięć członków tej rodziny zostało nabytych przez Amtrak i przebudowanych przez NRE. Model SW1000R to zwinna lokomotywa spalinowa o mocy 1000 KM, która świetnie się nadaje do manewrowania. A teraz będzie można ją wykorzystać na nowojorskiej stacji Sunnyside! Zbudowane w latach 60. elektryczne zespoły trakcyjne Metroliner działały przez dwa dziesięciolecia na trasie Northeast Corridor, a następnie odrodziły się, gdy Amtrak przebudował 29 metrolinerów na wagony sterownicze. Są one często przypisywane do usług Keystone z przejazdem Nowy Jork – Philadelphia – Harrisburg na trasie Northeast Corridor New York, co czyni je wspaniałym dodatkiem do TSW Northeast Corridor New York!